Follow | Dashboard


Hihohehuha -____-

Entry | About | Board | Credit


Aku sayang budak ni sorang jea.

//Assalammualaikum W.B.T

Guysss , Nampak tak budak at atas tuu , Haaaaaaaaa.
Dia superman aku , jangan sesekali ambik dia dari aku tahu .
Siapa amek aku cari budak tuuuuuuu.

By The way , Aku selalu Gaduh dengan dia , Gaduh tu tanda nye sayang kayy
Ahahaha , aku sayang dia sanggat-sanggat , walaupun aku gaduh dengan dia
sampai tukar rilay , aku takkan pernah sesekali sebut perkataan "CLASH" Dengan dia.
Because dia sorang jea yang ada dalam hati aku , takde laki laen pun okayy ,
so jangan sesekali buad hubungan aku dengan dia hancur kayyy ,
siapa yang buad tu memang dia jahat , tak berhati perut.
Ahahaha By the wayy , I LOVE YOU MUHAMAD ZARUL IKHWAN.



Older post / Newer post





.: Aku sayang budak ni sorang jea.