Follow | Dashboard


Hihohehuha -____-

Entry | About | Board | Credit


Sampai hati awak ken

//Assalammualaikum W.B.T

Awakk , Awak sampai hati block saya dekat facebook kan .
Okayy , If awak dah benci dekat saya kayy takpee , saya sedar diri saya siapa.
Saya memang tak patud wujud dalam hidup awak kan .

Okay Awak dah block saya , kay takpe , saya tak kesah ,
but now , awak kena tau , hati saya hanya ada awak sorang jea , takde orang laen pun.
If awak taknak percaya terserah awakk kayy .
Saya hanya sayang awak sorang jea , if awak anggap kita dah takde hubungan apa-apa
kfineee , baiklah , suka hati awak , but saya takkan lupakan awak sampai bila-bila.

Awak Ingat tau , Saya hanya sayang awak sorang jea ,
Hati saya hanya terbuka untuk awak sorang jea kayy ,
SAYANG AWAK , MUHAMAD ZARUL IKHWAN

Older post / Newer post





.: Sampai hati awak ken