Follow | Dashboard


Hihohehuha -____-

Entry | About | Board | Credit


Hari yang aku tak dapat lupakan :'3


Jyeahh! Hari sabtu Minggu lepas, GATH Bersama Group Sevennova Rebounce and Dengan Group aku sendiri Rasta Reggae , Waa , Itu la hari yang paling aku tak boleh lupakan, Best gilaa.
Photographer Kite Ayim and Member-member yang lain, Haa hari sabtu ni ada GATH Lagi , tapi dengan Group Fiveriosa , Haaa Aku rasa aku tak sure dapat pergi ke tak , But Nanti GATH Time hari raya nanti , Aku COMFERM Pergi sebab Nak sambut hari raya dengan dorang semua dekat KL , Aumm ~ Nanti kalau ada GATH Lagi jangan Lupa Call aku , Aku Comferm Datang :'3
Click LINK Bawah Ni If nak tengok Picture-picture yang laen :3
Video Picture-picture time GATH Haritu :3

Older post / Newer post





.: Hari yang aku tak dapat lupakan :'3