Follow | Dashboard


Hihohehuha -____-

Entry | About | Board | Credit


:'/
Rindu nak skype dengan jambu, Rindu nak tengok muka dea, Rindu nak tengok dea buad muka comel, Rindu nak tengok dia buad muka Annoying, Rindu nak tengok dia buad mata beso, Rindu nak dengan suara dia, Rindu nak dengar dia gelak, rindu nak gayut dengan dia sampai 4jam, Semua aku rindu!
Weh jambu aku sayang kau doh! Nak GET BACK, Tapi mesti kau taknak terima aku dah kan? Aku tahu kau memang dah tak sayang aku, Hm, Setiap orang yang couple dengan aku, aku tak rasa happy langsung, Hati aku nak dekat kau jugaa, Hati aku hanya terbuka untuk kau je :'( Seriously aku sayang kau doh jambu, Nak nanges je bila ingat pasal kau, Aku sayang kau Suharto bin Samhudi! Walaupun kau selalu tak layan aku, kau selalu sakitkan hati aku, aku tetap sayang kau, aku susah nak lupakan kau, pleasee aku nak kau balik :'(

ILOVEYOU UNTIL MY LAST BREATH

Older post / Newer post





.: :'/