Follow | Dashboard


Hihohehuha -____-

Entry | About | Board | Credit


Hm, Now Zarul dah berkawan dengan Musuh aku!, Dia dah tahu yang aku tak suka,
tapi dia still kawan jugaa, K pasrah aku, Hm now aku taktahu zarul anggap aku kawan dia lagi ke tak :'(
Hm, Sakit hati aku tengok zarul mention dengan Amani tu, Hm now kalau aku Text zarul, Mesti zarul nak taknak je balas, Hm harini aku tukar numb, Numb lamaa aku letak dkt dlm phone lamaa, biar dalam laci jee,
Hm aku tukar numb sebab aku taknak ganggu zarul, And aku taknak zarul tahu numb aku dah,
Hm now zarul kalau aku sakit hati pun, dia bukan kesah :'( Hm dah taktahu nak buad apa dah,
Yang aku tahu sekarang, aku nak nangis je bila fikir balik pasal bendaa ni, Hm SIM Baru aku, aku letak dekat phone yang aku guna skrg Galaxy y, and SIM Lama aku letak dkt Corby aku, Hm Biar sim tu rosak sendiri, malas nak amek tahu pasal semua ni dah, Makin aku fikir pasal zarul, Makin sakit hati aku :'/
Hm sabar sofea sabar. :'|

Older post / Newer post





.